.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصرارغيرمنطقى بر سخنان غير منطقى!
سخنانم در مورد مردم اسرائیل عین کلام خدا در قرآن مجید است
این در حالی است که رهبر معظم انقلاب سخنانی در خصوص دوست داشتن مردم اسرائیل را حرف غلط ، غیر منطقی و پوچ دانستند.

یکی از خبرگزاری های کشور در خبری مدعی اصرار یک مسئول بر اظهارات غلط خود شده است.

به گزارش فردا ، خبرگزاری مهر می نویسد:« یکی از مقامات اجرایی کشور که دیدگاههایش در خصوص رژیم صهیونیستی و همچنین اظهارات اخیر در خصوص گردش ملائک در کشور و جایگاه گردشگری به عنوان فروع دین اعتراضات همگانی شدید را بدنبال داشته ، اخیرا در جلسه ای بیان داشته که سخنانش در مورد مردم ساکن اسرائیل عین کلام خدا در قرآن مجید است»

بنابراین گزارش، وی تاکید کرده است که«حرف خلاف هم واقع نگفته است.»

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب سخنانی در خصوص دوست داشتن مردم اسرائیل را حرف غلط ، غیر منطقی و پوچ دانستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مهر 1387
بنده خدا مشایی جان:یک اشتباهی کردی بگو اشتباه کردم و قضیه رو فیصله بده.چقدر بر این عمل خبط خود اصرار می کنی.یک مقدار از منیت خود کم کنید و قبل از حرف زدن خوب به آن فکر کنید که و به مصداق داشتن دو گوش و یک زبان بیشتر گوش کنید تا صحبت که صلاح همه در این است نه تنها شما.
دكتر غلامعلي رنجبر 20 مهر 1387
ملاحظاتی در رابطه با مصاحبه معاون رئیس جمهور

۱) مدعیان نشر اخبار باید ثابت کنند که خبر منتشره درست است. اگر چنین خبری به غلط منتشر شده باشد باید ریشه یابی شده و منتشر کننده به اشد مجازات ممکن برسد تا با آبروی یک مسئول و با آبروی نظام بازی نشود.

۲) باید معلوم شود آقای معاون در اثر فشار افکار عمومی تغییر رویه داده و مطلب خود را نشر اکاذیب توسط خبرنگاران معرفی کرده است یا خیر

۳) در اینکه مطلب منتشر شده قبیح است بحثی وجود ندارد و خود ایشان در مورد قباحت آن اعتراف دارند. تقریباً هیچ آدم عاقلی وجود ندارد که ملت اسرائیل را به عنوان یک ملت قبول داشته باشد. مردمی که از ملیت های مختلف جمع آمده و ساکنان اصلی را با زور از سرزمین های خود بیرون کرده و هر روز با کشتار و ارعاب زندگی یک عده انسان محق را سیاه کرده اند چگونه می توانند یک ملت باشند.

۴) نامبرده اعتراف دارد که هیچ دوستی بین ملت ایران و ملت !!! غیر مشروع اسرائیل وجود ندارد و اگر هم چنین برداشتی شده است، یا مطلب از اساس غلط بوده و یا سوء برداشت از حرف های خوب تنظیم نشده ایشان شده است.

۵) اما در مورد ملت آمریکا که بهترین ملت هستند بحث دیگری است که باید بیشتر توضیح داده شود. آیا اساساً این سخن درستی است یا نه باید مورد بررسی موشکافانه قرار گیرد.

۶) تشکیل ملت آمریکا و بسیاری از کشورها در دنیای جدید توهم زا است و ریشه دار نیست. استعمار انگلیس، اسپانیا، فرانسه، پرتقال، هلند، ایتالیا، آلمان و ... با تسخیر نظامی سرزمین های دنیای جدید از نقاط مختلف دنیا به آنجا نیرو اعزام نموده و با کشتار وسیع بومیان سرزمینها را به تدریج از دست آنها خارج کرده و ملت تحمیلی خود را در آنجا تشکیل داده است. از این لحاظ شباهت هایی بین ملت غیر مشروع اسرائیل با ملت آمریکا وجود دارد. شاید علت اصرار بیش از اندازه با هزینه های گزاف بر حفظ رژیم صهیونیستی بر خاسته از همین اعتقاد باشد که تشکیل ملت های بی هویت نوین اساساً باید بر اساس زور و کشتار و اشغال استوار باشد. تجربه ای که در آمریکا وجود دارد این است که هرگز عقب نشینی وجود نخواهد داشت بلکه ممکن است بخشی از برنامه ها در زمان خود قابل اجرا نباشد ولی با مداومت و سرمایه گذاری و تجدید قوا باید نیروهای بومی را آنقدر تحت فشار قرار داد تا کاملاً مستاصل شده و از بین بروند.

۷) ملاحظه می شود از این دیدگاه ملت آمریکا هم بر اساس غارتگری به وجود آمده و هیچ مزیت و برتری قابل توجهی بین آنها نسبت به سایر ملل وجود ندارد که بتوان بر اساس آن کلمه بهترین را برای آنها بکار برد.

۸) حجم جنایاتی که به پشتوانه ملت آمریکا توسط دولتمردان مبسوط الید آنها در دنیا انجام گرفته نسبت به تمام جنایاتی که در طول تاریخ توسط همه حکومت ها صورت گرفته بیشتر است و به تنهایی در ارتکاب جنایت با مجموع تمام دول جهان برابری می کند. ملت آمریکا مسئول انتخاب دولت های خود هستند و نمی توان آن ها را از این مسئولیت مبری دانست.

۹) در بسیاری از موارد همین بهترین ملت مستقیماً مشوق انجام جنایت در نقاط مختلف جهان بودند و همین بهترین ملت مسئول اصلی حفظ و اقتدار رژیم نامشروع صهیونیستی نیز می باشند. اساس فکری این بهترین ملت بر مبنای منفعت گرایی ماکیاولیستی حاکم است و برای دستیابی به این منافع حتی با ارتکاب جنایات بیشمار سرمایه گذاری می کند. عدم وجود حساسیت در مورد قدرت گرفتن لابی های صهیونیستی و سکوت آنها در برابر جنایاتی نظیر هیروشیما و ناکازاکی و ... موارد متعددی هستند که آنها را شریک جرم دولتمردان کرده است.

۱۰) همین بهترین ملت در بسیاری از نظرسنجی ها به انجام جنایت رای داده است. به اشغال کشورها رای داده است. به ادامه جنایات اسرائیل و پشتیبانی وسیع دولتمردانشان نسبت به آن رای داده است. بنابراین چگونه می توان از آنها به عنوان بهترین ملت نام برد؟

۱۱) اصولاً نگاه مردم غرب اعم از اروپایی ها و آمریکایی ها به طبقه بندی ملت های دنیا به مدرن، در حال توسعه و توسعه نیافته استوار است. در این طبقه بندی حداقل مردم توسع نیافته در نکاه آنها مردمی وحشی تلقی شده و اخذ حق توحش برای کارکنانی که در این کشورها به انجام خدمت یا جنایت مشغول هستند امری عادی تلقی می شود. یک نوع خود برتر بینی مغرورانه و نژاد پرستانه بر روح و جان آنان حاکم است که به صورت یک باور تاریخی در ذهن آنها نهادینه شده و هرگز از آن دست نخواهند شست.

۱۲) مسئولیت بسیاری از فسادهای تحمیل شده بر جهان ملت آمریکا هستند. شاید در طول تاریخ مجموع تمام حکومت ها و ملت ها به مقداری که مردم آمریکا موجب ترویج فساد شده اند، موجب ایجاد و رشد و گسترش فساد نشده اند.

۱۳) مسئولیت فقر حاکم بر بسیاری از کشورها با همین بهترین مردم است. برای سالهای زیادی همین بهترین مردم از خون ملت های دیگر آشامیدند و اقتصاد خود را رونق داده و دیگر ملت ها را تقریباً نابود کردند. مقابله های اقتصادی شدیدی که همین بهترین ملت با مردم اکثر کشورهای جهان با اتکاء بر زور و بکارگیری اهرم های قلدری و سازمان های بین المللی خصوصاً حقوق نامشروع بین المللی که برای خود ایجاد کردند، انجام شده و مردم دنیا را به فلاکت و بدبختی کشانیده و برای ادامه بقاء چاره ای برای آنها جز تن دادن به انواع فسادها و یا انتهار و مبارزه با معلول به جای علت باقی نگذاشتند.

۱۴) تقریباً تمام دنیا می دانند همین بهترین ملت مشوق دولتمردان خود برای اشغال سرزمین عراق و افغانستان بوده اند. همه می دانند که رای آنها پشتوانه قوی برای اشغال و تداوم اعمال فشار بر مردم افغانستان و عراق بوده است. مهم نیست به چه نامی وارد شده اند مهم این است اینها با خیال اینکه دولتمردان برای ایجاد موقعیت های اقتصادی و رفاه بیشتر نیاز به اشغال کشورها و تسلط بر منابع نفتی کشورها دارند از آنها پشتیبانی قوی کرده اند. انتخاب دو دوره ای یک جنایتکار موید همین مسئله است. آنها کل کشورهای جهان را به شکل سرخپوستان بومی آمریکا نگاه می کنند و اشغال سرزمین های سایر ملل را نیز شبیه به اشغال سرزمین های بومیان سرخپوستان تلقی نموده که در نهایت منافع اقتصادی و رفاه زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

۱۵) حجم اعتراضاتی را که همین بهترین مردم برای موارد رکود اقتصادی و عدم وجود شغل و ... انجام می دهند به مراتب بیشتر از اعتراض به اشغال عراق بوده است و در مورد اسرائیل که اصلاً اعتراضی بر علیه آن وجود ندارد و آن را به عنوان پنجاه و یکم خود پذیرفته اند. اگز نبود غیرت مردم عراق در وارد آوردن خسارت های جانی به نیروهای عراقی و ترس آمریکائیان از مردن، الآن باید شاهد هلهله ها و شادی های آنها در جهان بوده باشیم.


استاد مازندرانی 25 مهر 1387
جناب اقای مشایی
تمامی دلایل شما که در بند دوم نظرات خوانندگان در همين صفحه آمده، معقول، اما دلیلی بر توجیه اقدام شما نیست. متاسفم که در هیبت یک مقام بلند مرتبه کشوری، سخنانی بر زبانتان جاری شد که تمامی ارزشهای اسلامی کشور را که در طول انقلاب و با جانفشانی و ایثار شهدای جان بر کف بدست آمد، زیر سوال برد. بس است تزویر و ریا. لطفاً کار غلط خود را با تمسک جویی به قرآن توجیه نکنید.
علت اصلی کار شما یکی یا همه موارد ذیل است:
1- نالایقی مدیران در کابینه آقای احمدی نژاد (نمونه ها بسيارند)
2- مغایرت باطن و ظاهر
3- غرور بیجا و اصرار غلط بر گفته های غلط با وجود تصریح مقام معظم رهبری
تاسف به حال اين مملکت که مدیران لایق خارج گود نشسته اند و مدیران نالایق بر پست تکیه زده اند.
استاد مازندرانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.305 seconds.